Saturday, October 9, 2010

Bengkel Pembangunan Badminton Diadakan Oleh BWF

Bertempat di pekan Lausanne pekan , beberapa siri bengkel pembangunan yang bertujuan untuk berkongsi maklumat antara Continental Gabungan dan BWF pada inisiatif pembangunan dan perancangan telah diadakan.

Dihadiri oleh Continental Pembangunan Pejabat Gabungan dan Pengarah Eksekutif / Setiausaha Umum, lokakarya dieksplorasi isu dan cabaran dalam pembangunan badminton, pendidikan jurulatih, badminton berasaskan sekolah dan memelihara dan mengembangkan keahlian kami.

Pamela Vipond, Timbalan Pengarah Solidaritas Sukan Olimpik (OS), membuka sesi pada Isnin, dengan persembahan pekerjaan yang dilakukan oleh OS, dan terperinci pelbagai projek yang sedia untuk IF dan persekutuan kebangsaan melalui OS dan NOC. Devt-Lausanne-ffba

Ini adalah siri kedua dari lokakarya tentang pembangunan host di Lausanne, selepas siri perdana di tahun 2009.

Pelbagai sesi dijadualkan meliputi tinjauan talian keahlian BWF, CC baru pembangunan geran struktur, Parabadminton, para badminton sekolah dan pendidikan projek pelatih dan persembahan oleh kakitangan Gabungan Continental memaparkan inisiatif pembangunan inovatif.

"Ini telah menjadi sangat produktif set lokakarya dan kita telah senang dengan high presenter tetamu dan idea-idea inovatif yang terbahagi", David Cabello, Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan BWF mengatakan dalam seminggu.

"Ini benar-benar sangat membesarkan hati untuk melihat perbincangan terbuka seperti pada cabaran dan penyelesaian untuk pembangunan badminton dan ada rasa nyata persatuan dan tujuan" Cabello ditambah.

Staf yang lain BWF Stuart Borrie hadir adalah, Pengarah Operasi dan Ian Wright Development Manager.

Berbagai pakar dan pengamal membuat persembahan termasuk Patrick Duffy dari Leeds Metropolitan University, Paul Kurzo, Presiden Parabadminton World Federation, Martijn van Dooremalen, Performance Director, Netherlands Badminton, Christophe Jean-Jean and Eric Silvestri for the French Badminton Association, Peter Tarcala, Slovak Republic Badminton Federation and Heinz Kelzenberg from Germany who is working on the schools badminton resources. Martijn van Dooremalen, Prestasi Pengarah, Belanda Badminton, Christophe Jean-Jean dan Eric Silvestri untuk Persatuan Badminton Perancis, Peter Tarcala, Republik Slovakia Persekutuan Badminton dan Heinz Kelzenberg dari Jerman yang bekerja pada sumber daya badminton sekolah.

Kelima benua diwakili di bengkel - Afrika: Raj Watak, dan Annirao Dajee - Pan Am Jerman Valdez dan Pilar Carrillo - Asia: Jiva Manoharan - Eropah - Brian Agerbak dan Lina ENGL - Oceania: Corinne Barnard dan Nadia Bleaken.

No comments:

Post a Comment